5 کلید برای راه‌اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال خود

5 کلید برای راه‌اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال خود

اگر 25 سال پیش می‌خواستید آژانس بازاریابی دیجیتال ایجاد کنید، موانع ورود بسیار عظیم بود.

با داشتن چشم‌انداز ابتدایی دیجیتال، هزینه‌های بالای ایجاد چنین عملیاتی بدون سرمایه‌گذاری اولیه بسیار دشوار و تقریباً غیرممکن بود.

علاوه بر هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی ، شما به رسانه‌های فیزیکی و سنتی محدود می‌شدید.

دوره و زمانه عوض‌شده. تصور اینکه یک فرد ماهر یا یک تیم کوچک می‌توانند یک آژانس بازاریابی کاملاً عملیاتی را در مدت چند ماه ایجاد کنند (البته با کمی کمک) غیرممکن نیست.

شرکت‌ها بیشتر از هر زمان دیگری بودجه بازاریابی خود را صرف تبلیغات آنلاین می‌کنند و همه خواهان برخی اقدامات هستند.

اگر شما می‌خواهید از ابتدا یک آژانس بازاریابی آنلاین ایجاد کنید، طبق این مقاله، پنج مرحله را باید دنبال کنید.

 

مهارت‌های لازم برای تأسیس آژانس بازاریابی دیجیتال را توسعه دهید

1- مهارت‌های لازم برای تأسیس آژانس بازاریابی دیجیتال را توسعه دهید

اگر شما یک ژنرال خودشیفته هستید و بلافاصله پس از دریافت مدرک خود، تصورات بزرگی برای تبدیل‌شدن به نیل پاتل دارید، احتمال شکست ناخوشایند شما وجود دارد.

شما می‌توانید مانند هر شخص دیگری در بازی خلاق و باهوش باشید.

اما اگر آن‌قدر آماده و باتجربه نباشید که بتوانید با بسیاری از تفاوت‌های ظریف مدیریت حساب‌ها و روابط با مشتری کنار بیایید، به دنبال یک برنامه سریع دیگر خواهید بود.

ممکن است یادگیری برخی مهارت‌های لازم، سال‌ها به طول انجامد، و ممکن است برای دیگران کمتر باشد.

صرف‌نظر از این، پیشنهاد می‌شود شما برای مدتی یک کار واقعی را تجربه کنید، قبل از اینکه خودتان دست‌به‌کار شوید.

محیط کار بسیار پیچیده‌تر از آن است که تصور کنید.

در یک کار واقعی، انتظارات زیادی وجود دارد، نحوه ارتباط کلامی و غیرکلامی و سیاست، همه‌چیز، از چگونگی ساختار سازمان گرفته تا فرهنگ، محصول و رهبری آن، در چگونگی پیشرفت روزبه‌روز شما (و شغل) شما نقش دارد.

قبل از اینکه به مهارت‌های بازاریابی دیجیتال تسلط پیدا کنید، باید بفهمید مکانی که مشتریان شما هستند، کار کردن چگونه است.

این امر به‌طور حتم شمارا به یک حرفه‌ای فهمیده و کاملاً مسلط تبدیل می‌کند.

هنگامی‌که مشتریان شما تحت‌فشار قرار می‌گیرند و احتمالاً آن را از شما پیش‌بینی می‌کنند، شما شخصاً این کار را نمی‌کنید.

با توجه به این موضوع، مهم است که درک کنیم مهارت نرم تنها 50٪ از محصول نهایی است که شما هستید.

شما باید به‌خوبی از عهده ارائه خدمات خوب "حرفه‌ای" برآیید.

بازی فروش شما هرچقدر هم روان باشد، دیر یا زود مشتری متوجه می‌شود که روغن مار به او فروخته‌شده است.

شما باید بتوانید نتایج را هدایت کنید.

پیشنهاد می‌شود در یک تیم بازاریابی کارکنید یا مدیریت تعداد کمی مشتری را، برای یادگیری کانال‌ها و مهارت‌هایی که از آن‌ها بهره خواهید برد، انتخاب کنید.

شما باید کار کردن با سیستم‌های پیچیده را بیاموزید.

اگر در یک تیم کوچک کار می‌کنید، باید مهارت‌های مختلفی را توسعه دهید و حتی ساده‌ترین کارها را انجام دهید.

که شامل موارد زیر است:

• صفحات فرود را بسازید

• آگهی طراحی کنید.

• ساخت پیام و موقعیت‌یابی

• سیستم‌های یادگیری را بشناسید

• اجرای صحیح ردیابی و کنترل

• ساعت‌ها تبلیغات را مشاهده کنید و علت شکست تبلیغات را بفهمید

• فشار قابل‌توجه برای تولید را تجربه کنید

اگر می خواهید یک کمپین تبلیغاتی موفق داشته باشید اینجا کلیک کنید.

مزیت مدیریت مشتری این است که بسیاری از این موضوعات قبل از اینکه به شما مراجعه کنند، موردتوجه قرار می‌گیرند.

بااین‌حال، داشتن تجربه در این موارد به شما این امکان را می‌دهد که ارزش واقعی ارائه دهید و نتایج باکیفیت ایجاد کنید زیرا شما قبلاً تجربه کرده‌اید.

 

2- قبل از اینکه آژانس بازاریابی دیجیتالی خودتان را راه‌اندازی کنید، پیمانکار باشید

2- قبل از اینکه آژانس بازاریابی دیجیتالی خودتان را راه‌اندازی کنید، پیمانکار باشید

اگر شغلی دارید که درآمد کسب می‌کنید و هزینه‌های شمارا جبران کند و به شما امکان جراحی مغز بدون یک‌عمر بدهی می‌دهد، بسیار عالی است.

اگر بخواهید برای خودتان کارکنید، خطراتی به همراه خواهد داشت. قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای خودتان به‌صورت مستقل کارکنید.

پیشنهاد می‌شود به دلایل مختلف در کنار شغل خود، پیمانکاری کارکنید.

منافع پیمانکاری عبارت‌اند از:

• شما می‌توانید مستقل شوید، بدون اینکه ریسک زیادی انجام دهید

هنگامی‌که شروع به انجام کارهای جانبی می‌کنید، طعم زندگی کارآفرینی را می‌چشید.

اگر می خواهید طعم یک زندگی کارآفرینی را بچشید مطلب " 3 درس از 3 سال تجربه کارآفرینی من " را حتما مطالعه بفرمایید.

از فاکتور گرفتن تا کنار گذاشتن پول نقد اضافی برای مالیات، عناصر کوچک اما بسیار مهمی برای اداره مشاغل شخصی نقش دارند.

همچنین اگر هنوز شغل تمام‌وقت دارید، باید زمان خود را هوشمندانه مدیریت کنید. این به معنای کار در شب و آخر هفته است.

پیمانکاری ازاین‌جهت دارای ارزش است که می‌تواند تجربه شمارا افزایش دهد.

اگر بتوانید صورت‌حساب‌های خود را به‌عنوان پیمانکار پرداخت کنید، تغییر کاربری به یک آژانس یک‌نفره بسیار ساده‌تر از شروع کار از ابتدا است.

یکی دیگر از جنبه‌های مدیریت مشتری این است که در تنظیم انواع قراردادها باتجربه می‌شوید.

• به شما امکان می‌دهد روابط ارزشمندی ایجاد کنید

اگر می‌توانید از طریق ارتباط برقرار کردن با همکاران سابق یا فقط از طریق شبکه‌سازی به کارهای جانبی دست پیدا کنید، این تجربه لازم را درزمینهٔ ایجاد و حفظ روابط با مشتری به شما می‌دهد.

مذاکره در مورد قیمت خدمات شما مهارت دیگری است که بسیاری در اوایل کار از آن غافل می‌شوند.

وقت و تجربه شما ارزشمند است، مهم نیست که طرف مقابل را به‌خوبی بشناسید.

کسب تجربه برای تعیین میزان هزینه‌ای که برای یک پروژه یا خدمات خاص باید دریافت کنید، در این راه بسیار ارزشمند خواهد شد.

  مدل مناسب کسب‌وکار خود را ایجاد کنید

3- مدل مناسب کسب‌وکار خود را ایجاد کنید

راه‌های مختلفی برای راه‌اندازی آژانس بازاریابی دیجیتال وجود دارد.

خدماتی که ارائه می‌دهید و نحوه پرداخت هزینه کارتان به بخشی مهم در مدیریت مؤثر کار شما در طول زمان تبدیل می‌شود.

رایج‌ترین روش‌های دریافت هزینه از مشتریان به شرح زیر است:

• ساعتی

بسیاری از مشاوران تصمیم می‌گیرند که از مشتریان خود به‌صورت ساعتی هزینه دریافت کنند.

این به این دلیل است که بیشتر اوقات آن‌ها صرفاً از طریق تلفن یا مستقیم به‌صورت شخصی با مشتریان درگیر می‌شود.

البته این مدل صورتحساب با ارائه خدمات طولانی‌تر و پیچیده‌تر ممکن است تناسب نداشته باشد.

نوسانات ساعت‌های صرف شده در بازاریابی دیجیتال برای یک مشتری خاص، معمول است و در طول زمان به میزان قابل‌توجهی متفاوت خواهد بود.

عوامل مختلفی در این زمینه وجود دارد: ایجاد و راه‌اندازی کمپین‌ها یا تبلیغات کاملاً جدید، تغییر ساختار حساب‌ها، صرف وقت در مکالمه‌ها و نگهداری مواردی که برای آن‌ها خوب کار می‌کند.

دشوار می‌شود بگویید که من هر هفته "X" ساعت صرف این کار کردم بنابراین به شما این‌گونه صورتحساب می‌دهم.

همچنین اگر مشتری سؤال کند که یک اقدام خاص در هفته چقدر طول می‌کشد، می‌تواند باعث احتیاط شود.

مگر اینکه شما به‌عنوان بخشی از خدمات خود، مشاوره یک‌به‌یک را ارائه دهید.

• حقوق ثابت

حقوق ثابت ساده‌ترین مدل قیمت‌گذاری است. شما تخمین می‌زنید که هزینه کار و زمان برای مشتری خاص چقدر است و هر دو در مورد هزینه ثابت ماهانه توافق می‌کنید.

علاوه بر سادگی، به شما امکان می‌دهد در زمان ارسال فاکتور، تنش را کاهش دهید.

مشتری می‌داند که دقیقاً چه هزینه‌ای برای آن‌ها خواهد داشت و اگر انتظارات آن‌ها را برآورده کنید، پرداخت آن مشکلی نخواهد داشت.

نقطه‌ضعف آن این است که اگر مشتری داشته باشید که به‌مرورزمان مقیاس کارش افزایش یابد.

پیشنهاد می‌شود توافق‌نامه‌ای در قرارداد خود داشته باشید که این قیمت را برای مدت‌زمان مشخصی تضمین کند (شاید سه‌ماهه). پس از پایان زمان می‌توانید دوباره مذاکره کنید.

بزرگ‌ترین مزیت مدل مبتنی بر حقوق ثابت این است که به شما امکان می‌دهد درآمد خود را پیش‌بینی کنید و با فرضی ببینید اگر مشتریان فعلی شما 12 ماه کامل بمانند چه میزان درآمد کسب خواهید کرد.

این برای رشد تجارت ضروری است زیرا شما می‌توانید اهداف تعیین کنید و خود را برای تخفیف آماده کنید.

این امر در صورت لزوم استخدام یا برون‌سپاری کار، نقش بزرگی را نیز ایفا می‌کند.

• درصد هزینه

این مدل قیمت‌گذاری در بین آژانس‌ها بسیار محبوب است. زیرا پتانسیل رشد و مقیاس‌پذیری کار مشتری را در نظر می‌گیرد.

هنگامی‌که آژانس‌ها به بلوغ خاصی رسیدند، آن‌ها با هزینه‌های کم یا بدون دریافت هزینه قبلی از گرفتن کار مشتری خودداری خواهند کرد.

هنگامی‌که تازه کار خود را شروع می‌کنید، ممکن است این بهترین گزینه نباشد.

زیرا می‌خواهید شبکه خود را گسترش دهید، اما باگذشت زمان متوجه خواهید شد که داشتن مشتری‌های بزرگ‌تر به دلایلی سود بیشتری برای شما دارد.

نقطه‌ضعف این است که اگر تصمیم بگیرید کاملاً با درصدی از هزینه‌ها تجارت کنید، زیرا در تجارت عوامل داخلی زیادی وجود دارد که بودجه را تعیین می‌کنند.

برخی از این عوامل تحت کنترل شما هستند (نتایج)، اما بسیاری دیگر (تصمیمات داخلی، فصلی، سایر هزینه‌ها) این‌گونه نیستند.

شما نمی‌خواهید در شرایطی قرار بگیرید که مشتری شما ماهیانه مقدار بسیار کمی خرج کند و فقط 10٪ از آن را با انتظار تماس تلفنی دریافت کنید و برای این کار وقت بگذارید.

پیشنهاد می‌شود با حقوق ثابت شروع کنید و سپس با رشد نمایندگی خود، مدلی از درصد هزینه‌ها را انتخاب کنید.

این موضوع برای مشتری روشن می‌کند که اگر او بخواهد مقیاس بندی کند و پول بیشتری را خرج کند، برای تحقق آن نیاز به کارهای بیشتری از طرف شما خواهد بود.

• بر اساس کمیسیون

این‌یکی از مواردی است که غالباً توسط آژانس‌ها، برای دستیابی به مزیت رقابتی نسبت به سایر روش‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد.

در اصل، آن‌ها فقط زمانی حقوق می‌گیرند که مشتری از فروش خود درآمد کسب می‌کند.

در ابتدا این امر وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد زیرا شما می‌خواهید مشتری به شما اعتماد کند که تمام تلاش خود را برای کمک به موفقیت وی انجام می‌دهید.

افرادی که تجربه‌های ناموفق خود را با آژانس‌ها تجربه کرده‌اند، غالباً به این واقعیت اشاره می‌کنند که آن‌ها انواع و اقسام پول‌ها را پرداخت کرده‌اند اما نتیجه‌ای برایشان نداشته است.

نکته منفی این مدل این است که شما باید بینش خوبی در مورد پایان کار مشتری داشته باشید، صدور صورت‌حساب برای آن‌ها بسیار دشوار است.

برای مشاغل و شرکت‌های با قیف فروش پیچیده، این مدل قیمت‌گذاری یک کابوس کامل خواهد بود.

فقط این مدل برای تجارت الکترونیکی یا مشتریانی که مستقیماً چیزهایی را می‌فروشند پیشنهاد می‌شود.

از این طریق می‌توانید میزان فروش خود را ارزیابی کنید و از این طریق حساب کنید.

از دیگر نکات منفی این واقعیت این است که وابستگی زیادی به کالای فروخته‌شده دارد.

اگر حاشیه سود قابل‌توجهی وجود داشته باشد، منطقی است. در غیر این صورت ممکن است خودتان را به دردسر بیندازید.

  جایگاه خود را تعریف کنید

4- جایگاه خود را تعریف کنید

هنگامی‌که کار خود را شروع می‌کنید، آسان است که با همکاری در هر شغلی اغوا شوید.

تصور نیاز به رد کردن کسی می‌تواند باعث ایجاد اختلاف‌نظر شناختی در شخصی شود که معیشت او آنلاین است.

با این حساب هزاران آژانس و بازاریابی دیجیتال و مشاوره وجود دارد. برخی از آن‌ها تخصصی هستند، اما بسیاری از آن‌ها تخصصی نیستند.

تا زمانی که مراجعات به شما روند و جریان پشت سرهم نداشته باشد تا هنگام نزدیک شدن به چشم‌اندازهای جدید، باید برند شده و یک پیشنهاد فروش منحصربه‌فرد ایجاد کنید.

علاوه بر ارزش‌افزوده تخصص در یک نوع خاص از صنعت یا مشتری، تمرکز خدمات شما بر روی یک جایگاه مشخص‌شده مزایای بی‌شماری دارد.

در اینجا برخی از جالب‌ترین موارد ذکرشده است:

• کارتان را آسان‌تر می‌کند

وقتی کسی را به‌عنوان مشتری می‌پذیرید، متغیرهای زیادی وجود دارد که باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا تجارت با آن‌ها تصمیم خوبی است یا نه، در نظر بگیرید.

وقتی مشتری ایده آل شما به‌وضوح مشخص شود، این روند ساده می‌شود زیرا شما می‌دانید چه نوع سؤالاتی بپرسید و چه اطلاعاتی را باید از آن‌ها بگیرید.

شما همچنین دیدگاهی در مورد نحوه کار داخلی این شرکت‌ها و همچنین میزان پرداختی به‌طور متوسط از آن‌ها دارید.

• این کار مجموعه مهارت‌های شمارا به‌طور برجسته تقویت می‌کند

اگر در بازاریابی دیجیتال واجد شرایط شده باشید (هزینه جداگانه پرداخت می‌شود)، اساساً می‌توانید برای بیشتر مشاغل تبلیغات کنید.

بااین‌حال، شما باید بازار هدف و نحوه ایجاد پیام‌های مؤثر را بیاموزید. این کار ممکن است مدت طولانی طول بکشد.

اگر کار شرکتی را قبول کنید و فراتر از کاری که شما قبلاً انجام می‌دادید، باشد و خیلی خوب پیش نرود، ناگزیر مشکلات اولیه را ایجاد می‌کند.

اگر مشتری ایده آل شما از قبل تعریف‌شده باشد، شما تجربه زیادی در کار با این نوع مشتری ایجاد خواهید کرد.

و باعث افزایش قدرت شما می‌شود و می‌دانید چه تصمیماتی باید بگیرید و چه موقع باید آن‌ها را بگیرید.

شما می‌توانید با کارایی بیشتری کارکنید زیرا مشکلات را قبلاً دیده‌اید و می‌دانید چگونه با آن‌ها کنار بیایید.

همچنین باعث می‌شود شما در شناسایی مشتریانی که نمی‌خواهید با آن‌ها تجارت کنید، باتجربه شوید.

• این کار به شما یک مزیت رقابتی می‌دهد

اینترنت به اکثر هکرها امکان تجربه موفقیت را داده است.

با توجه به اینکه تعداد زیادی آژانس با کیفیت پایین وجود دارد، اگر تمرکز شما بر روی کار خاصی باشد، امر باعث آرامش خاطر بیشتر مشتری می‌شود.

درحالی‌که تجارت شما به کسانی که مانند آن‌ها هستند، خدمت می‌کند.

همان‌طور که یک آژانس به شما شواهد و تجربه اجتماعی می‌دهد تا با اطمینان درباره نیازهای این افراد و سازمان‌های آن‌ها صحبت کنید.

به شما یک لایه اعتماد و ارتباط اضافی می‌دهد که اغلب در این صنعت از بین می‌رود.

  تصمیم بگیرید، چگونه آژانس بازاریابی دیجیتال خود را راه اندازی کنید و گسترش دهید

5- تصمیم بگیرید، چگونه آژانس بازاریابی دیجیتال خود را راه اندازی کنید و گسترش دهید

وقتی به مردم می‌گویید که قصد دارید آژانس یا شرکت مشاوره خود را اداره کنید، به نظر می‌رسد که قرار است یک فضای اداری را اجاره کنید و دسته‌ای از کارمندان خود را استخدام کنید.

بیشتر اوقات، این بدترین تصمیمی است که می‌توانید بگیرید. اگر شما مانند 99٪ جمعیت هستید، به‌احتمال‌زیاد قبض‌هایی دارید که باید پرداخت شوند.

اگر می‌خواهید شروع کنید و رشد کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که شخصاً و به‌تنهایی می‌توانید کارتان را شروع کنید.

هنگام ایجاد یک آژانس بازاریابی دیجیتال موفق، داشتن مهارت در کاری که آژانس برای اولین بار انجام می‌دهد بسیار مهم است.

اگر خودتان حسابتان را مدیریت کنید نه‌تنها به شما امکان می‌دهد این مهارت‌ها را بهبود ببخشید، بلکه یافتن نیروی کمکی بااستعداد را آسان می‌کنید زیرا مهارت‌ها و دانش موردنیاز شغل را درک می‌کنید.

شما همچنین باید بدانید که هزینه داشتن نیروی کمکی از نظر مالی چقدر است. نرخ گزاف‌گویی مشتریان شما چقدر است؟

ارزش متوسط زندگی مشتری چقدر است؟ چگونه مشتری جدید پیدا می‌کنید؟

استخدام یک کارمند یک‌لایه پیچیدگی اضافی به همه این‌ها اضافه می‌کند.

متقاعد کردن کسی برای کار کردن برای شما، کاملاً متفاوت است. کارمندان، کارمند هستند و امنیت می‌خواهند.

بنابراین، اگر در جایگاهی باشید که بتوانید مزایایی را به آن‌ها ارائه دهید و به آن‌ها خوب پرداخت کنید،

آن‌ها علاقه‌ای به شرکت در آن خواهند داشت. پادزهر مقرون‌به‌صرفه برای این موضوع ساده است: پیمانکاران را پیدا کنید.

افراد بااستعداد بسیاری وجود دارند که مایل و قادر به کمک قراردادی با شما هستند. لازم نیست به این افراد مزایایی بدهید.

این‌که بتوانید وظایف یکنواخت یا وقت‌گیر را به یک پیمانکار معتمد محول کنید بسیار کمک‌کننده است.

وقتی وظیفه خود را شروع می‌کنید، بار سنگینی بر دوش شماست.

این روش به شما امکان می‌دهد مقیاس خود را تا جایی تنظیم کنید که داشتن کارمند تمام‌وقت معقول‌تر باشد.

اگر کارها خوب پیش می‌رود و قبلاً صلاحیت خود را به شما ثابت کرده‌اند، پیمانکاران ممکن است تصمیم بگیرند که به‌طور تمام‌وقت به شما بپیوندند.

اگر یک یا دو شریک زندگی دارید که می‌خواهند این کار را با شما انجام دهند، این مسئله بسیار تغییر می‌کند.

و سود تقسیم خواهد شد و شما یا مجبور خواهید بود نرخ‌های بالاتری را تعیین کنید یا مشتریان بیشتری را جذب کنید تا درامدتان بیشتر شود، تا جایی که بهتر از کار روزانه باشد. فقط چیزی به خاطر داشته باشید.

در عصر جدید در شرکت‌های نوپا، این فرهنگ وجود دارد که رشد شدید، تنها علامت تجاری موفق است.

فشار در هنگام پذیرش مشتری‌های بیشتر، بسیار زیاد است و ممکن است دریابید که می‌توانید با تعدادی از مشتریان عالی ازنظر اقتصادی راضی باشید.

در پایان، ممکن است تصمیم بگیرید که گسترش سریع برای شما بهترین نیست.

خود مدیریتی شما در یک آژانس بازاریابی دیجیتال پایدار به شما این آزادی را می‌دهد که در صورت نیاز (بدون اخراج کارگران، بدون دفتر اجاره و...) به‌راحتی و با شرایط خود کار را تعطیل کنید.

همچنین ممکن است دریابید که اداره آژانس کاری نیست که بخواهید برای همیشه انجام دهید.

می‌توانید از آن به‌عنوان نوعی سرمایه‌گذاری برای سایر مدل‌های تجاری استفاده کنید که ممکن است علاقه و اشتیاق بیشتری نسبت به آن داشته باشید، اما توسعه آن زمان‌بر است.

اگر مشاغل شخصی خود را برای مدت‌زمان مشخصی اداره کنید، با ایجاد روابط ارزشمندی که در آینده می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، تجربه بی‌نظیری در تجارت به شما می‌دهد.

تصمیم بگیرید که می‌خواهید آژانس بازاریابی دیجیتال خود را داشته باشید یا نه؟

اگر این مقاله را می‌خوانید، احتمالاً خودتان دست‌به‌کار شده‌اید یا به آن فکر می‌کنید. توصیه اصلی این است که تصمیم بگیرید و به آن پایبند باشید.

مدیریت مشاغل شخصی خود، فراز و نشیب‌های زیادی را به همراه دارد و باید بتوانید طوفان را تحمل‌کنید تا از مزایای آن بهره‌مند شوید.

این یک اتفاق دراماتیک در زندگی است و شما باید با آن چنین رفتار کنید. اگر احساس کردید که برای این کار آماده نیستید، خود را به آب‌وآتش نزنید.

اگر تصمیمی بگیرید اما به آن اعتقاد نداشته باشید، شکست خواهید خورد.

شما باید متعهد شوید و هنگامی‌که این کار را انجام دادید می‌توانید درک کنید که اداره آژانس بازاریابی دیجیتال خود بسیار ارزشمند است.

دیدگاه کاربران (0)