تماس با ما
18:00 - 09:00
چگونه می‌توان به‌عنوان یک فروشنده از راه دور موفق شد؟
۱۳۹۹-۰۹-۲۱ 0

طی پنج سال گذشته، تعداد کارمندانی که به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنند، تقریباً ۵۰ درصد رشد داشته است.

اخیراً نیز به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و ایجاد “فاصله اجتماعی” تعداد زیادی از کارمندان، در خانه کار می‌کنند و این امر باعث شده است فروشنده‌هایی که از راه دور کار می‌کنند، برای موفقیت، بیشتر تلاش کنند.

کار در خانه مزایای زیادی دارد، اما به انضباط و تمرکز زیادی نیز نیاز دارد.

اگر یک فروشنده حرفه‌ای هستید و در خانه کار می‌کنید، ممکن است متوجه شده باشید که وقتی در خانه، شما با تمام راحتی‌ها و عوامل حواس‌پرتی احاطه‌شده‌اید، ایجاد انگیزه برای کار مؤثر، می‌تواند یک چالش واقعی برای شما باشد.

 برای اینکه بتوانید بازده فروش خود را حفظ کنید، حتی وقتی به‌صورت دورکاری فعالیت می‌کنید، در این مقاله نکات مفیدی برای موفقیت در فروش از راه دور آورده شده است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ روش برتر برای بهبود تجربه خدمات پشتیبانی مشتری

موفق شدن به‌عنوان یک فروشنده از راه دور

فاکتورهای زیادی وجود دارند که به موفقیت فروش شما کمک می‌کنند.

 ۱- به یک برنامه روزانه پایبند باشید

کارهای روزمره و بهره‌وری دست‌به‌دست هم می‌دهند. اگر می‌خواهید یک برنامه روزمره را به‌خوبی انجام دهید، بهترین پیشنهاد من این است که فهرستی از کارهای روزانه خود تهیه کنید.

توانایی شما در تهیه لیست و سازمان‌دهی و اولویت‌بندی آن‌ها و سپس نظم داشتن در انجام آن‌ها، رمز موفقیت است.

همه افراد موفق، فهرستی از کارهای روزانه تهیه می‌کنند، بنابراین اگر موفقیت، هدف نهایی شما است، این‌یک نکته عالی برای شروع است.

۲- یک فرآیند پیگیری فروش سازمان‌یافته ایجاد کنید

اجازه ندهید لیدها از قیف فروش خارج شوند. هنگامی‌که با مشتری صحبت کردید، اطمینان حاصل کنید که روند پیگیری را انجام داده‌اید.

آنچه را که در مورد آن بحث کردید، جمع‌بندی کنید و بلافاصله پیگیری کنید.

پیشنهاد ویژه: ۱۰ نکته برای برخورد با مشتریان ناراضی

 

حتماً بخوانید!  فروش چگونه تغییر کرده است: برای رقابت آنلاین چه‌کاری باید انجام دهید

 

از تماس‌های تلفنی استفاده کنید

۳- از تماس‌های تلفنی استفاده کنید

یکی از مزایای زیاد ارتباط از راه دور این است که خانه ساکت و آرام شما، امکان مکالمه یک‌به‌یک با مشتریان بالقوه را فراهم می‌کند.

هنگام صحبت با مشتریان، به سخنان آن‌ها بسیار توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که به قول‌های خود عمل کرده‌اید.

یک مطلب جذاب برای شما: چگونه مشاوره می‌تواند تجربه مشتری را بهبود ببخشد

۴-از پیام‌های ویدئویی و نمایش‌های زنده استفاده کنید

آینده، درآمد و کیفیت زندگی شما به توانایی شما در استفاده کافی از پیام‌های ویدئویی و نمایش‌های زنده از محصولاتتان بستگی خواهد داشت.

ما در عصر فناوری آن‌قدر خوش‌شانس هستیم که حتی اگر از نظر اجتماعی فاصله داریم، می‌توانیم از طریق پیام‌رسان تصویری چهره به چهره باهم ارتباط برقرار کنیم.

۵- روی نتایج تمرکز کنید، نه زمان

میزان کارایی خود را با مقداری که به دست آورده‌اید اندازه‌گیری کنید و نه اینکه چند ساعت کارکرده‌اید.

یکی از مهم‌ترین مواردی که در هر زمینه کاری باید یاد بگیرید، تمرکز بر روی نتیجه یا نتایج شماست.

روی فروش‌هایی که به اتمام رسانده‌اید تمرکز کنید، نه اینکه چقدر زمان برای رسیدن به این هدف صرف کرده‌اید.

 

 

ارتباطات مجازی مؤثر را تمرین کنید

۶- ارتباطات مجازی مؤثر را تمرین کنید

اگر ارتباطات مجازی، مفهوم جدیدی برای شما است، شروع به خواندن هر آنچه درباره ارتباطات مجازی است، بکنید.

یک منحنی یادگیری وجود دارد، وقتی تلاش کنید، در مسیر موفقیت قرار خواهید گرفت.

تمرین ارتباطات مجازی مؤثر برای گفتگو با افراد احتمالی و همکاران مهم است.

۷- روش‌های برگزیده ارتباط با مشتریان را کشف کنید

بهترین روش برقراری ارتباط با مشتریان خود را بیابید. هرکسی به شیوه خود ارتباط مجازی را برقرار می‌کند.

اگر زندگی مشتری را راحت کنید، احتمال خرید آنچه شما می‌فروشید، زیاد است.

موفقیت برای یک فروشنده با نتایج سنجیده می‌شود.

شما می‌توانید تمام تکنیک‌های فوق را اجرا کنید، اما اگر نتوانید معامله را ببندید و فروش را تکمیل کنید، موفق نخواهید شد.

نوشته‌ای از برایان تریسی

پیام بگذارید

آرشیو