• چهار شنبه 17 دي 1399
  • 1164
  • فروش

روندها و پیش‌بینی‌های برتر تلفن مارکتینگ برای سال 2021

روندها و پیش‌بینی‌های برتر تلفن مارکتینگ برای سال 2021

جهان سریعاً در حال دیجیتالی شدن است. بسیاری از مشاغل شامل خدمات و محصولات، دیجیتالی هستند.

استفاده از دیجیتال‌سازی، به این مشاغل کمک می‌کند تا استراتژی‌های عملیاتی خود را توسعه دهند.

به‌طورقطع مشاغل و حرفه‌های بسیاری وجود دارد که از مزایای تحول دیجیتال بهره می‌برند.

اما دنیای بازاریابی تلفنی و مراکز ارتباطی، از آن نهایت استفاده را خواهد برد.

روزهایی که نیاز فوری به متخصصان خبره تلفن مارکتینگ برای تولید مشتریان بالقوه یا لید زدن وجود داشت، گذشته است.

با این تحول دیجیتالی، لید زدن آسان‌تر شده است. بااین‌حال، ما هنوز هم به نوابغی نیاز داریم تا ما را در این موقعیت نابسامان راهنمایی کنند.

با استفاده از این محصولات تازه ایجادشده، صنعت بازاریابی تلفنی می‌تواند مشتریان احتمالی را توسعه دهد و جذب کند و همچنین تجربه مشتریان بالقوه را افزایش دهد.

بنابراین، اگر شما در زمره افرادی هستید که نمی‌خواهند عقب بمانند، بیایید روندهای آینده سال 2021 را بررسی کنیم.

این امر باعث تغییر شکل زمینه تلفن مارکتینگ می‌شود و حداکثر مزایای آن را فراهم می‌کند.

    هوش مصنوعی در تلفن مارکتینگ

1- هوش مصنوعی در تلفن مارکتینگ

همان‌طور که می‌دانیم، بازاریابان تلفنی برای پرورش مشتریان احتمالی محصولات و خدمات تلاش می‌کنند.

روش کسب‌وکارها در حال تغییر است و روش‌هایی که مشتریان احتمالی می‌خواهند تا با تلفن مارکتینگ همراه شوند، نیز تغییر می‌کنند.

بسیاری از شرکت‌های تلفن مارکتینگ در فکر استفاده از فناوری تشخیص گفتار، در تماس سرد هستند.

اگر ما به‌طور خاص در مورد چین صحبت کنیم، ربات‌ها در حال پیگیری لیدها هستند. تجارت عظیم بازاریابان تلفنی با استفاده از هوش مصنوعی در چین، مستقر است.

از همان ابتدا ربات‌هایی هوش مصنوعی، قادر به پاسخ‌گویی به مشتریان بالقوه هستند.

هوش مصنوعی بسیاری از کارهای خسته‌کننده را به‌طور خودکار انجام می‌دهد.

می‌تواند حقایق و ارقام فروش را با توجه به علایق و نیازهای مشتری احتمالی، مقایسه و شخصی‌سازی کند،

درخواست‌های ایمیل اصلی را تشخیص داده و تماس‌های تلفنی را برنامه‌ریزی کند.

حتی اگر مشتریان بالقوه راضی نباشند و یا به‌وضوح بیشتری در مورد مسائل احتیاج داشته باشند، آن‌ها به یک بازاریاب متخصص در این زمینه مرتبط می‌شوند.

هوش مصنوعی، به ساده‌سازی عملیات تجاری کمک می‌کند و مشارکت را تشویق می‌کند.

برنامه‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همچنین به ایجاد نقشه‌ای از مراحل بعدی که باید در تجارت انجام شود، کمک می‌کنند.

    قدرت تجزیه‌وتحلیل در تلفن مارکتینگ

2- قدرت تجزیه‌وتحلیل در تلفن مارکتینگ

همان‌طور که دنیای تلفن مارکتینگ از تماس‌ها، داده‌ها، ارقام و آمار تشکیل‌شده است.

این بدان معناست که شما باید با داده‌های زیادی سروکار داشته باشید، اما اگر نتوانید آن را تجزیه‌وتحلیل کنید، فایده‌ای ندارد.

از قدرت تجزیه‌وتحلیل برای پیش‌بینی رفتار مشتری بالقوه استفاده کنید.

بنابراین، شرکت‌های تلفن مارکتینگ از ابزارهای قدرتمند تجزیه‌وتحلیل برای به دست آوردن آگاهی قابل‌توجه از معیارها، استفاده می‌کنند.

 انواع مختلفی از تجزیه‌وتحلیل وجود دارد، نظر افراد متخصص و ماهر در این زمینه:

  • تحلیل توصیفی: چه اتفاقی افتاده است؟
  • تجزیه‌وتحلیل قابل پیش‌بینی: چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • تجزیه‌وتحلیل تجویزی: اقدامات انجام‌شده چیست؟

اگر داده‌های خود را به‌درستی ترسیم کنید، تحلیل فوق انجام می‌شود. این به بازاریابان کمک می‌کند تا گام بعدی را ارزیابی و پیش‌بینی کنند.

    تجربه چندین کانال ارتباطی در تلفن مارکتینگ

3- تجربه چندین کانال ارتباطی در تلفن مارکتینگ

ازآنجایی‌که مشتریان احتمالی و بازاریابان هر دو درحال‌توسعه هستند، نیاز به یک ساعت زمان برای از بین بردن محدودیت‌ها است.

اکنون مشتریان احتمالی چند روز انتظار می‌کشند تا برند دلخواه خود را به دست بیاورند.

ساختار چندین کانال ارتباطی برای حوزه تلفن مارکتینگ ، امروز یک ضرورت است.

مشتریان احتمالی انتظار بیشتری دارند، زیرا بازاریابی، رشته‌ای است که از فناوری استفاده می‌کند.

این کار نه‌تنها با یک تجربه شگفت‌انگیز، مشتریان بالقوه زیادی را فراهم می‌کند، بلکه به بازاریابان تلفنی کمک می‌کند تا رفتار خود را ردیابی کنند و اقدامات بعدی را انجام دهند.

این بینش‌ها به بازاریاب‌های تلفنی امکان می‌دهد تا خدمات خود را مطابق خواسته‌ها و نیازهای مشتریان احتمالی خود بهبود بخشند،

این امر یک تجربه پرجاذبه ایجاد می‌کند و اعتماد را نسبت به شرکت آن‌ها جلب می‌کند.

حتما مطلب " نکاتی برای بهبود مکالمات تلفنی فروش " را با دقت بخوانید.   پذیرش فناوری‌های ابری در تلفن مارکتینگ

4- پذیرش فناوری‌های ابری در بازاریابی تلفنی

موج ویروس کرونا در حال تغییر پروتکل‌ها است و نحوه کار بازاریاب‌های تلفنی محدودشده است.

بسیاری از مشاغل تجاری وجود داشتند که قبل از شیوع COVID از فناوری ابری استفاده می‌کردند، اما در طی این، همه‌گیر شدن به یک بازتاب تبدیل شد.

به دلیل حساسیت به داده‌ها و حفظ حریم خصوصی، بسیاری هنوز از ادغام یا تلفیق فناوری ابری خودداری می‌کنند.

بااین‌حال، بسیاری از شرکت‌ها برای اتخاذ فن‌آوری جدید، جسورتر می‌شوند، زیرا این امر برای شرایط امروز ضروری است.

آن‌ها روش‌ها و روند تلفن مارکتینگ را کنار گذاشته‌اند و از سیستم‌عامل‌های ابری استفاده می‌کنند که به نمایندگان امکان می‌دهد با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنند.

این امر نه‌تنها هزینه نمایندگان داخلی را کاهش می‌دهد، بلکه هزینه زیرساخت‌ها را نیز کاهش می‌دهد.

 

سخن آخر:

ما قرن‌هاست که این را می‌بینیم، اگر تغییر را قبول نکنیم و روند را ادامه دهیم، مرگ به‌زودی اتفاق می‌افتد.

برای همه شرکت‌های تلفن مارکتینگ ، درک و پیاده‌سازی جدیدترین و هوشمندانه‌ترین روش‌های ارتباطی با مشتریان احتمالی آینده، بسیار مهم است که درنهایت منجر به تولید لیدها می‌شود.

بنابراین، در این شرایط COVID، به یک ساعت زمان نیاز دارید، با استفاده از فناوری، میز بتلفن مارکتینگ را بچرخانید. جسور باشید و با روندهای مدرن سازگار شوید.

ما اطمینان داریم که این روندها تا سال 2021 درزمینهٔ بازاریابی تلفنی و فروش پذیرفته و اجرا می‌شوند زیرا بسیاری از آن‌ها در حال استفاده از این روندهای درجه‌یک هستند.

منبع: http://only-b2b.com/

دیدگاه کاربران (0)