تماس با ما
18:00 - 09:00
اطلاعات

جدید ترین مقالات

استراتژی بازاریابی محتوا
۰۰
بازاریابی

مهم‌ترین سؤالاتی که برای طراحی استراتژی بازاریابی محتوا باید بدانید!

وقتی به بازاریابی محتوا اشاره می‌کنید، کسب‌وکارها معمولاً فکر می‌کنند ساده‌ترین کار است و اشتباه خاصی در آن رخ نخواهد داد. محتوایی ایجاد می‌کنید، آن را ارسال می‌کنید و اجازه می‌دهید محتوا کار خودش را انجام دهد....

بازاریاب کیست؟
۰۰
بازاریابی, فروش

بازاریاب کیست و چه کسانی بازاریابی می‌کنند؟

زمینه اصلی فعالیت بازاریاب ها بازاریاب ها به‌طورکلی در ۱۰ زمینه اصلی فعالیت می‌کنند: محصولات، خدمات، رویدادها، تجارب، افراد، مکان‌ها، اموال، سازمان‌ها، اطلاعات و ایده‌های خلاق. در بخش‌های بعدی راجع به تک‌تک این زمینه‌ها...

تعریف بازاریابی
۰۰
بازاریابی

تعریف بازاریابی اجتماعی و مدیریتی

هدف اصل بازاریابی، شناسایی و ارضاء نیازهای مختلف افراد و جامعه است. یکی از کوتاه‌ترین تعریف‌های ارائه‌شده، بازاریابی را «ارضاء سودآور نیازها» تعریف می‌کند. وقتی‌که شرکت اینترنتی ebay تشخیص داد...

ارائه تخفیف به مشتری
۱۱
بازاریابی, خدمات مشتریان, فروش

۷ روش برای پاسخگویی به درخواست ارائه تخفیف به مشتری

ارائه تخفیف به مشتری می‌تواند به افزایش سرعت روند معامله و ایجاد حسن نیت کمک کرده و امکان مطالبه امتیاز را برای شما بیشتر سازد. اما در صورتی می‌توانید از این مزایا بهره ببرید، که تخفیف خود را به‌صورت استراتژیک، و نه صرفاً...

تسلط بر بازاریابی

داغ‌ترین مقالات بازاریابی و فروش

مقالات و آموزش ها

مرتب سازی بر اساس تاریخ
  • تاریخ
  • نویسنده
  • تعداد دیدگاه
  • پست های محبوب
استراتژی بازاریابی محتوا
۰۰
بازاریابی

مهم‌ترین سؤالاتی که برای طراحی استراتژی بازاریابی محتوا باید بدانید!

وقتی به بازاریابی محتوا اشاره می‌کنید، کسب‌وکارها معمولاً فکر می‌کنند ساده‌ترین کار است و اشتباه خاصی در آن رخ نخواهد داد. محتوایی ایجاد می‌کنید، آن را ارسال می‌کنید و اجازه می‌دهید محتوا کار خودش را انجام دهد....

بازاریاب کیست؟
۰۰
بازاریابی, فروش

بازاریاب کیست و چه کسانی بازاریابی می‌کنند؟

زمینه اصلی فعالیت بازاریاب ها بازاریاب ها به‌طورکلی در ۱۰ زمینه اصلی فعالیت می‌کنند: محصولات، خدمات، رویدادها، تجارب، افراد، مکان‌ها، اموال، سازمان‌ها، اطلاعات و ایده‌های خلاق. در بخش‌های بعدی راجع به تک‌تک این زمینه‌ها...

تعریف بازاریابی
۰۰
بازاریابی

تعریف بازاریابی اجتماعی و مدیریتی

هدف اصل بازاریابی، شناسایی و ارضاء نیازهای مختلف افراد و جامعه است. یکی از کوتاه‌ترین تعریف‌های ارائه‌شده، بازاریابی را «ارضاء سودآور نیازها» تعریف می‌کند. وقتی‌که شرکت اینترنتی ebay تشخیص داد...

ارائه تخفیف به مشتری
۱۱
بازاریابی, خدمات مشتریان, فروش

۷ روش برای پاسخگویی به درخواست ارائه تخفیف به مشتری

ارائه تخفیف به مشتری می‌تواند به افزایش سرعت روند معامله و ایجاد حسن نیت کمک کرده و امکان مطالبه امتیاز را برای شما بیشتر سازد. اما در صورتی می‌توانید از این مزایا بهره ببرید، که تخفیف خود را به‌صورت استراتژیک، و نه صرفاً...

مشتریان مادام‌ العمر
۰۰
بازاریابی, برند سازی, خدمات مشتریان, فروش

۴ استراتژی برای داشتن مشتریان مادام‌ العمر

مدت‌هاست دارید روی بهینه‌سازی تبلیغات و بازاریابی‌تان کار می‌کنید، ولی ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید که مشتریانتان به‌صورت دائمی از شما خرید نمی‌کنند. امیدوار بودید که محصول یا خدمات فوق‌العاده‌تان باعث ایجاد وفاداری...

روش‌هایی برای خوشامدگویی به کارمندان جدید
۰۰
مدیریت و رهبری

روش‌هایی برای خوشامدگویی به کارمندان جدید

زمانی که می‌خواهید کارمندان جدیدی را به گروه کاری‌تان اضافه کنید، باید آنها را به دیگر کارمندان معرفی کنید، فرهنگ شرکتتان را به آنها بشناسانید و در همان ابتدای کار، آن‌قدر به آنها انرژی و انگیزه بدهید تا آنها نیز با اشتیاق،...

می‌خواهم احترام به نفس را افزایش دهم
۰۰
توسعه فردی, رشد فردی

۵ راه بالا بردن احترام به نفس

«می‌خواهم احترام به نفس را افزایش دهم» این جمله ای ست که بسیار از شاگردانم می‌شنوم. آن‌ها بر این باورند که اگر احترام به نفس در آن‌ها بیشتر باشد، می‌توانند به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست یابند....

پرداخت به‌موقع هزینه محصولات
۰۰
خدمات مشتریان, فروش

آیا مشتریانتان هزینه خرید را به‌موقع پرداخت نمی‌کنند؟

پرداخت به‌موقع هزینه محصولات، امری حیاتی برای کسب‌وکارتان است. اما گاهی پیش می‌آید که حداقل یک مشتری، هزینه محصولات را به‌موقع پرداخت نکند. اگر این مشکل ادامه پیدا کرد، وظیفه شماست که دست‌به‌کار شده و این وضعیت را اصلاح کنید....

به خانواده ویدان بپیوندید! با عضویت در خبر نامه ویدان

اگر می خواهید از آخرین خبرها، تخفیف ها، آموزش ها، دوره ها و همایش های ویدان با خبر شوید یا مقالات آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید، ایمیل خود را ثبت کنید.

ویدیو بلاگ ویدان

مثل یک رهبر فکر کنید | برایان تریسی

معرفی دوره‌ی حرفه‌ای تسلط بر بازاریابی

کلیدهای اصلی موفقیت از دیدگاه برایان تریسی

پیشنهاد های ویدان برای حرفه ای شدن!!!

اصول اساسی بازاریابی محتوا

دینا رُسمن به سادگی مبانی اصولی بازاریابی محتوایی را توضیح می‌دهد. ایجاد طرح محتوا، نحوه شروع تولید محتوا و ...

میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم Asset 2

تسلط بر اهداف

چگونه با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری، سال 98 را تبدیل به بهترین سال زندگی‌تان کنید!؟

میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم Asset 2

تسلط بر بازاریابی

راهکار هایی که در این دوره دریافت میکنید هرکز مانند نمونه های سطحی , معمولی و کلی بازاریابی که در کتاب های بازار موجود است , نیست.

میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم Asset 2

مثل یک رهبر فکر کنید

برایان تریسی به شما آموزش می‌ دهد که چگونه می‌ توانید با تغییر رفتارهای روزانه خود تبدیل به یک رهبر موفق با انگیزه قوی در کسب و کار و زندگی خود باشید

میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم Asset 2