جدید ترین مقالات
۹ استراتژی برتر برای ایجاد سرنخ B2B از طریق رسانههای اجتماعی
آیا میدانید بهترین استراتژی برای جذب سرنخها مانند سرنخ B2B و ایجاد آنها برای کسبوکار شما از طریق رسانههای اجتماعی چیست؟ خوب، اگر نمیدانید،...
۰۰۷ روش محتوای فروش برای بستن معاملات بیشتر توسط تیمهای فروش
زمانی که به یک تیم فروش فکر میکنید، یکی از آخرین چیزهایی که ممکن است بدان بیندیشید، محتوای فروش است، عملکردی که مبنای تیمها و آژانسهای...
۰۰۵ مدل ارتباط اشتباه که به جلسه کوچینگ میبریم؛ گامی در ایجاد ارتباط موثر
ما تحت تأثیر فرهنگ ارتباطی جامعه هستیم. همه ما بهعنوان موجوداتی اجتماعی در زیر ابر ضخیمی از ارتباطات زندگی میکنیم. همین مسئله باعث میشود...
۰۰آیا یک رهبر باید سختگیر باشد و یا بر دیگران آسان بگیرد و یا هر دو؟
رهبران باهوش درک میکنند که رهبری مؤثر مستلزم آن است که در قبال دیگران سختگیر و درعینحال راحت باشند. رهبران مؤثر همدل و فهمیده هستند، اما ضعیف...
۰۰رویدادهای ویدان
داغترین مقالات بازاریابی و فروش
مقالات و آموزش ها
- تاریخ
- نویسنده
- تعداد دیدگاه
- پست های محبوب
۹ استراتژی برتر برای ایجاد سرنخ B2B از طریق رسانههای اجتماعی
آیا میدانید بهترین استراتژی برای جذب سرنخها مانند سرنخ B2B و ایجاد آنها برای کسبوکار شما از طریق رسانههای اجتماعی چیست؟ خوب، اگر نمیدانید،...
۰۰۷ روش محتوای فروش برای بستن معاملات بیشتر توسط تیمهای فروش
زمانی که به یک تیم فروش فکر میکنید، یکی از آخرین چیزهایی که ممکن است بدان بیندیشید، محتوای فروش است، عملکردی که مبنای تیمها و آژانسهای...
۰۰۵ مدل ارتباط اشتباه که به جلسه کوچینگ میبریم؛ گامی در ایجاد ارتباط موثر
ما تحت تأثیر فرهنگ ارتباطی جامعه هستیم. همه ما بهعنوان موجوداتی اجتماعی در زیر ابر ضخیمی از ارتباطات زندگی میکنیم. همین مسئله باعث میشود...
۰۰آیا یک رهبر باید سختگیر باشد و یا بر دیگران آسان بگیرد و یا هر دو؟
رهبران باهوش درک میکنند که رهبری مؤثر مستلزم آن است که در قبال دیگران سختگیر و درعینحال راحت باشند. رهبران مؤثر همدل و فهمیده هستند، اما ضعیف...
۰۰چگونه نقش مدیرعامل باید همگام با رشد شرکت تکامل یابد؟
اگرچه میتوان استدلال کرد که هیچ نقش منفردی در یک شرکت بیاهمیت نیست، اما مدیرعامل بهتنهایی مسئول رشد شرکت است. نقش مدیرعامل به عنوان چهره یک...
۰۰بازاریابی مبتنی بر حساب؛ چگونه از لینکدین سرنخ ایجاد کنیم
بازاریابی مبتنی بر حساب (ABM) رویکردی را توصیف میکند که طبق آن تیمهای فروش و بازاریابی برای ایجاد استراتژی رشد سریع یک کسب و کار با یکدیگر...
۱۰تأثیر زبان بدن در کوچینگ، کسبوکار و مدیران
صحبت در مورد تأثیرات مهم زبان بدن در کسبوکار، رهبری و مدیریت، کوچینگ بسیار زیباست. رهبری و کوچینگ مؤثر به توانایی الهام بخشیدن و ایجاد تأثیر...
۱۰به حداکثر رساندن موفقیت از طریق تماس سرد: نکات و تکنیکهای سال ۲۰۲۳
تماس سرد، خیلی شناخته شده نیست، اما میتواند هم جذابتر و هم یک پیروزی بزرگ برای کسب و کار شما باشد. این مقاله، نکات و تکنیکهایی را ارائه میدهد...
۰۰به خانواده ویدان بپیوندید! با عضویت در خبر نامه ویدان
اگر می خواهید از آخرین خبرها، تخفیف ها، آموزش ها، دوره ها و همایش های ویدان با خبر شوید یا مقالات آموزشی را در ایمیل خود دریافت کنید، ایمیل خود را ثبت کنید.
ویدیو بلاگ ویدان
مثل یک رهبر فکر کنید | برایان تریسی
معرفی دورهی حرفهای تسلط بر بازاریابی
کلیدهای اصلی موفقیت از دیدگاه برایان تریسی
پیشنهاد های ویدان برای حرفه ای شدن!!!

اصول اساسی بازاریابی محتوا
دینا رُسمن به سادگی مبانی اصولی بازاریابی محتوایی را توضیح میدهد. ایجاد طرح محتوا، نحوه شروع تولید محتوا و ...
میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم
تسلط بر اهداف
چگونه با برنامهریزی و هدفگذاری، سال 98 را تبدیل به بهترین سال زندگیتان کنید!؟
میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم
تسلط بر بازاریابی
راهکار هایی که در این دوره دریافت میکنید هرکز مانند نمونه های سطحی , معمولی و کلی بازاریابی که در کتاب های بازار موجود است , نیست.
میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم
مثل یک رهبر فکر کنید
برایان تریسی به شما آموزش می دهد که چگونه می توانید با تغییر رفتارهای روزانه خود تبدیل به یک رهبر موفق با انگیزه قوی در کسب و کار و زندگی خود باشید
میخوام توی این دوره شرکت کنم نمایش اطلاعات کامل + ثبت نام میخوام توی این دوره شرکت کنم